Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

středa 7. září 2011

Velké prádlo

Jako dítě jsem mívala jeden velký poklad....panenku Barbie.....Poslanou tenkrát nějakou kamarádkou rodičů přímo z Ameriky.....Byla nádherná.....V šortkách, bundičce a s kolečkovými bruslemi na nohou. A nikdo jiný široko daleko ji neměl......Nikdo jiný široko daleko ŽÁDNOU Barbie neměl.....Byl rok 1990 a já si hrdě z Německa vezla další Barbie, Kena,....a další věci, o kterých se mi rok předtím ani nezdálo.
A teď nastal čas, abych tyhle poklady vynesla z půdy na světlo a předala je dětem. Vím, že pro ně to nemá zdaleka tu cenu, jakou to mělo pro mě tenkrát, ale byla by škoda, je tam nechat ležet v krabici. 
Všechno oblečení bylo plné prachu a mě čekalo velké prádlo....A protože Ken je velký gentleman, nenechal mě v tom samotnou ;-)




Žádné komentáře:

Okomentovat