Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

pondělí 26. listopadu 2012

Cheesecake

Moc jsme posledních pár dní nefotili... máme zaracha...Pan B. má spálu. :-)
A aby náš blog nevypadal úplně opuštěně, rozhodli jsme se cvaknout alespoň pár fotek dneska při pečení.
Na tuhle kuchařku od Dity Pecháčkové jsem měla zálusk hned, jak vyšla. Chvíli to trvalo, než jsem se dostala do knihkupectví, kde ji měli, ale jakmile jsem ji viděla, byla moje. A když jsme dnes přemýšleli, co upečeme, padla volba na ni...Respektive na klasický cheesecake ze strany 66.

Cheesecake děláme docela často. Z různých surovin, podle různých receptů, s různými příchutěmi i polevami a pořád hledáme ten NEJ. Děti ho mají moc rády... a my vlastně taky... Takže tady je pár rychlých fotek z naší kuchyně :-)





"Ale mamiiiiiiiiii" :-)


Občas mi tenhle šmudla pěkně pije krev, ale tentokrát je to rajčatový džus :-D



Nepořádek musí být :-))


A váží se vše... i Bumble Bee ;-)


Když vanilkový cukr, tak jedině domácí




A "šup" s tím do trouby.



Žádné komentáře:

Okomentovat