Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

středa 21. března 2018

Why not? photo

Tenhle blog jsem založila už hrozně hrozně dávno... Vlastně hned po tom, co jsem si koupila svoji první zrcadlovku... Letos v létě už to bude 7 let. 

Focení mi doslova změnilo život. Stalo se nejen mým koníčkem, ale i mou prací. A proto nastal čas posunout se dál a já si konečně vytvořila "pracovní" webové stránky. Najdete je tady: www.whynotphoto.cz





I když na blog už nedávám skoro nic, rušit ho určitě nebudu. Je tu spousta našich úsměvů i slz. Spousta krásných dní, výletů, her... Dětství mých dětí... A minimálně ten každoroční adventní kalendář musím dodržet :-)

Pokud vás ale zajímá, jestli to už u mě není jen o té práci, musím říct jednoznačně: "NE". Fotky našich všedních dní existují... Jen jsou trochu jiné a hlavně jinde. Skryté těm, kterým náš soukromý život stále nedá spát.

Přesto chci moc poděkovat všem, kteří nás v minulosti sledovali. Všem, kteří mi kdy napsali jakoukoliv zprávu, komentář, email,... Děkuji, že jste o sobě dali vědět. Moc si vašeho zájmu vážím a přeji vám krásné jaro. 

Veronika





.

Žádné komentáře:

Okomentovat