Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

středa 15. října 2014

Fotoblázinec

Jak jsem psala v minulém příspěvku, zvládla jsem za poslední dobu dvě věci. Tou první byla výstava a tou druhou byl pátý ročník festivalu Fotoblázinec.
Byla jsem oslovena pořadatelkou Irenou Bucharovou, abych zde přednesla něco o našem Projectu 52, a tak jsem se do toho rozhodla nakonec jít. Za vydatné podpory kamarádky Veroniky Krásové, kterou jsem nakonec při prezentaci ani pomalu nepustila ke slovu... Sorry, Verčo :-) 

Byl to opravdu úžasně strávený den... Od rána, kdy jsme se slečnou M. kreslily na chodník ukazatele na místo konání festivalu, až do večera, kdy se udílely ceny a losovala tombola. Přijetí nás nováčků, bylo více než vřelé. Krásně jsme si popovídali s ostatními fotografy, probrali u kafe novinky, vyslechli si několik zajímavých přednášek, zhlédli taneční vystoupení orientálních tanečnic a pokochali se výtvory ostatních. 
Verča se na rozdíl ode mne zúčastnila místního soutěžního fotolovu a musím naprášit, že vyhrála krásné druhé místo... A já, ač jsem fotografie na soutěžní výstavu vybírala na poslední chvíli a spíš jen tak do počtu... "Protože samý kytky asi těžko někoho zaujmou, že jo" :-D... jsem si taky nějaké to ocenění nakonec odnesla. 


 Za ranní report tentokrát děkuji Verče Krásové, neboť na rozdíl ode mne, není líná vytáhnout foťák z tašky :-) 




Blázinec, jojo... už si píšu ukazatel a zdravím do Prahy ;-)




A co že jsem to vystavovala? .. Kytky a zase kytky :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat