Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

pondělí 29. října 2012

Popruh

Mám jednu šikovnou kamarádku... Lépe řečeno hrozně šikovnou kamarádku... a ta mi vyrobila tuhle nádheru. 
Můj nový popruh na foťák je delší a širší, právě tak, jak jsem si ho přála. Je podšitý tou nejjemnější kůží a měkce polstrovaný... a celkově je prostě přesně takový, jako já... vlastně jako můj blog :-)... A miluji ho!






A pokud Vás nyní hlodá myšlenka, že byste mohli mít svůj vlastní vysněný popruh, jukněte sem B.O.B.I. design


.

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Mončo, máš pravdu, je naprosto super. Opravdu z něj mám obrovskou radost ;-)

      Vymazat
  2. Opravdu DOKONALY!!! To je neskutecna prace, wow!!! Casem budu taky sikovne Bobinky zakaznice, je strasne moc sikovna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žanet, určitě jdi do něj. Uvidíš, jak se uleví tvému krku...nebo rameni, jestli nosíš foťák křížem jako já :-))

      Vymazat
  3. Prosím, je možné získat kontakt na výrobce/kyni popruhu? Předem díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Kristyno. Kontakt vám moc ráda předám :-)
      Popruh je od BOBI design a jsem s ním moc spokojená ;-) https://www.facebook.com/BOBIdesign?fref=ts

      Vymazat