Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

čtvrtek 27. září 2012

ILA Berlin Air Show

Tak jsme se opět vydali na cesty...
Tentokrát úplně opačným směrem, než minule. Naše první zastávka - Berlín... respektive Mezinárodní veletrh letectví a kosmonautiky ILA Berlin.
Počasí bylo proměnlivé. Chvíli foukal vítr, nebe bylo plné mraků a za chvíli zase ne... Sluníčko vykouklo a zase se rychle schovalo a rtuť na teploměru moc vysoko taky nevyšplhala.
Ovšem počasí není nic, co by nám ten bezvadný den mohlo zkazit, a tak jsme si prolézali kokpity letadel z celého světa, procházeli prostory obřích letounů nebo sledovali vybavení mobilních operačních sálů...A většinu času jsme prostě jen stáli se zakloněnými hlavami a s úžasem sledovali dění na nebi... 
A když se s ohromným rámusem vznesla ze země nejmodernější stíhačka a doslova po pár metrech to obrátila o 90 stupňů přímo k nebi, do obrovské výšky, měla jsem pocit, že se mi zastavilo srdce. Někdy je prostě k neuvěření, co lidé dokážou... A tenhle okamžik zapadl jako dílek do skládačky skvělých okamžiků mého života. Jsem moc ráda, že jsem si právě tohle mohla prožít.. 
















Naše letadýlka :-) 





















Žádné komentáře:

Okomentovat