Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

neděle 30. září 2012

Cesta do Anglie

A kam jsme tedy zamířili z Berlína? Do Anglie... Anglii máme všichni rádi a už jsme tam byli s dětmi několikrát.
I když naším hlavním cílem byl Londýn, projeli jsme toho víc... a ani v Londýně jsme nezaháleli a tradičně vyráželi z hotelu hned po snídani a vraceli se pozdě večer. Jsme prostě akční a baví nás to... Fotila jsem hodně a fotek mám mraky i přesto, že některý den jsem foťák ani nevytáhla z batohu. Doby, kdy jsem kompaktem vyfotila každý kostel z deseti úhlů, už jsou dávno pryč. To už přenechám japonským turistům :-)... Takže Vám teď budu pár dní servírovat takovou turisticko-rodinnou směs. Snad Vás neunudím k smrti :-)



Dover Castle


Canterbury



Leeds



Tradiční anglická večeře v hostinci z roku 1520. Původním pub pro námořníky, pašeráky a piráty....později oblíbený podnik Charlese Dickense... A navštěvovaný lidmi jako Paul Newman, Kirk Douglas, princezna Margaret nebo princ Rainier.


Temže






3 komentáře:

  1. krásné fotky Verčo a pěkně si to užíváte.., těším se na další sadu:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olčo, posílám opět velké díky! Koukala jsem k Vám a musím říct, že máte na blogu spoustu povedených fotek. Zlepšila jste se!

      Vymazat
    2. no teda Verčo, to mi příště napište rovnou na blog, kdybych se sem náhodou nepodívala na odpověď, tak přijdu o tak cennou zpětnou vazbu!:), díky, vašeho názoru si vážím!

      Vymazat