Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

pondělí 28. prosince 2015

ADVENTNÍ FOTOKALENDÁŘ 2015


Dvacet čtyři
Letošní Štědrý den byl jiný než ty ostatní.. Poprvé za posledních 20
 let jsme ho totiž trávili jinde než doma... 
Ale protože pomáhat se musí i u tety, bylo chystání zeleniny do polévky na dětech.


Dvacet tři
Když mi na dnešní den zbýval "jen" úklid koupelny, balení dárků a zdobení stromečku, opravdu mě nenapadlo, že s tím skončíme o půlnoci... Nějak mi to balení dárků zabírá čím dál víc času :-)



Dvacet dva
A je to tady... 8 hodin v kleče... Jen já, rýžák a naše úžasná bílá podlaha :-D


Dvacet jedna
Dnes už mě čeká jen poslední předvánoční focení... upravit jednu fotku pro novopečené rodiče... a můžu se vrhnout na vánoční úklid...


Dvacet
Přání pro paní učitelku.. Teda ale byla to fuška... Alespoň soudě podle toho, že dětem zabralo tolik času, jako mně umýt několikero oken a žaluzií... ano, a to myji jednu žaluzii po druhé a trvá mi to děsně dloooouho :D... uvařit několik hlavních jídel, udělat vánoční nákup, vyprat záclony i závěsy, vyřešit spoustu pracovních emailů, upravit několik fotek, několikrát nandat další mísu cukroví,... 


Devatenáct
Podlehla jsem nátlaku a cukroví šlo na stůl. Letos to vypadá, že po Štědrém dnu nebude do čeho kousnout... 
Zdá se, že 11 druhů (a odhadem 10-11 kilo) je málo :D


Osmnáct
Pan B. vyrobil ve škole úžasný vánoční svícen z jablka, koření, větviček, křížal,... Nejhezčí ze třídy... Škoda, že tak málo vydržel.


Sedmnáct
... Když vám někdo chce udělat radost...


Šestnáct
Upečeno, naplněno, namazáno, ozdobeno,... Všechno to mám hotové už od víkendu...
Teď jsou na řadě nepečené druhy a mezi nimi čokoládové lanýže. 


Patnáct
Úterý... z práce do práce... Je to ale fofr ten letošní konec roku... 
Ještěže doma je pořád veselo...


Čtrnáct
Už mi chybí jen pár posledních dárečků, a tak vyrážíme se sestrou a jejím čerstvě nabytým řidičským průkazem na cestu směr Praha... A mně dochází, jak málo času do Štědrého dne zbývá.


Třináct
Náš tradiční předvánoční babinec ... a jedna rozmazaná fotografie 


Dvanáct
Vánoční trhy, svařené víno, teplé kaštany,... krásná představa adventních trhů... A místo toho déšť, všude milion naštvaných lidí... a my tři na nákupu vánočních dárečků pro spolužáky a kamarády... Peklo na zemi :-)


Jedenáct
A je to tady... Přišlo na řadu pečení.
Hned ráno jsme si se slečnou M. osladily život pořádným kusem dortu v nemocniční kavárně, kde jsme byly na rehabilitaci... a pak už se jen peklo a peklo a peklo... 
Po osmi hodinách u trouby musím říct jen: "Díky bohu, že jsou ty Vánoce jenom jednou za rok"


Deset
Dnes je třeba nechat vytisknout všechny dopisy pro medvědy na cestu k jejich novým majitelům... a tak moje první cesta z práce míří rovnou do grafického studia...


Devět
Dnes jsem fotila dvouletou slečnu... Sama moc pózovat nechtěla a Mickey a Minnie to chvílemi museli vzít za ni :-)


Osm
V kanceláři máme předvánoční shon a nestíhání... Ale i tady si umíme udělat krásně vánočně a voňavo...


Sedm
Tak aby toho nebylo málo, vkládám pro dnešek opět květinu.. Tentokrát nádhernou růžovou vánoční hvězdu, kterou mi přinesla včera moje sestra se švagrem... Hned mi ten dnešní pracovní den udělala hezčí :-)


Šest
Mikuláš (alias hodná maminka) včera nakonec dárky dětem rozdal... A děti slíbily, že se polepší a dneska zlobit nebudou... A tak zatímco já mám ruce od mouky a chystám těsta na první cukroví, vylupují mandličky, kterých potřebujeme opravdu hodně.


Pět
Děti dneska zlobí. Ještě pořád si nejsem jistá, jestli jim vůbec Mikuláš něco nechá za oknem nebo ne... Možná by se všechna ta čokoláda hodila spíš mně na nervy... A určitě bych si ji víc zasloužila.
A dnešní fotka? Poslední kousek pizzy z pozdního oběda... Někdy prostě není na vaření čas ;-)


Čtyři
Včera růže, dneska růže... Aneb když máte úžasné zákazníky, kteří vám chtějí udělat radost...


Tři
Pracovní den... Tak jedna fotka z mého pracovního stolu... 
Ač mám ráda minimalismus a strohost, tady mi ta holčičí růžová lampička prostě baví ;-) 


Dva
Dnes jedna taková naprosto tradiční... Protože proč si ten předvánoční stres a shon neokořenit ještě špetkou dětských nemocí... 
Takže hicujeme, fňukáme a čekáme, co se z toho vyklube...


Jedna
Když už jsem kvůli nedostatku času letos zazdila Project 52, těšila jsem se alespoň na náš tradiční adventní kalendář... Pro mě už pátý v pořadí... A najednou je úterý večer, já opět poletuju od práce k práci, dopuju se hořkou čokoládou a absolutně nemám nejmenší tušení, co dneska vyfotit :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat