Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

pátek 22. srpna 2014

Matouš

Dneska je to právě týden, co se vrátila sestra z porodnice s tímhle malým nádherným uzlíčkem... Já vím, každý má pocit, že zrovna to jeho miminko je nejkrásnější na světě, ale i když se oprostím od své tetičkovské zaujatosti, tak musím konstatovat, že náš Matouš JE prostě nejkrásnější :-)
Focení nám krásně sabotoval a několik hodin odmítal byť jen zavřít oči, aby náhodou o něco nepřišel, ale zvládli jsme to... Takže alespoň pár fotek na ukázku.














12 komentářů:

  1. Veru, úúúžasný fotky. :-) Malej je kouzelnej. Spokojený miminko. <3

    OdpovědětVymazat
  2. L.U.X.U.S !!!!! Jsi strašně šikovná!

    OdpovědětVymazat
  3. Pecka, úžasné, wau, nádhera ...... co víc dodat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba, že jsi na mě hrozně hodná ;-) Děkuju, Baruško.

      Vymazat
  4. Verunko, je kouzelnej ...z fotek úplně cítím tu miminkovskou vůni ,na kterou už jsem skoro zapomněla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dájo, o miminkovské vůni mi ani nepovídej. Taky se mi za těch skoro 8 let už vytratila z paměti ;-)

      Vymazat
  5. Krásné miminko a krásné fotečky obdivuji........Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkujeme naší nejmilovanější, nejlepší tetičce za tyhle krásný fotky :-) Pro nás i pro Matouše je to ta nejhezčí vzpomínka na jeho první dny na světě :-)
    Terka + Filip + Matouš ♥

    OdpovědětVymazat