Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

neděle 16. června 2013

Na bezu

Vím, jsem ostuda. Nějak se letos s tím focením ne a ne po té zimě rozjet... Ono vlastně nebylo co fotit. Buď jsme byli doma kvůli nemoci, kvůli dešti nebo kvůli práci na zahrádce. Ne že by mě to nebavilo, baví mě to moc. Ale není to nic, co by stálo za focení... Pokud tedy někdo vyloženě netouží právě po tom, aby viděl celou naši rodinu špinavou od hlíny :-)...  
Když už se konečně udělalo krásně, vyrazili jsme s rodinou na každoroční sběr květů černého bezu... Procházka to byla dlouhá, ale moc jsme si ji užili. Děti se stále předháněly, kdo první doběhne k dalšímu keři a nastříhá ty největší květy. A my si užívali toho, jak nás sluníčko nabíjí svou energií.















Základ už je hotový. Děti kvítky ostříhaly z tvrdých stonků...
A teď ještě pokrýt citrony, dva dny doplňovat led a udržovat v chladu... 



A za odměnu jsem měla pro ty moje pracanty nachystané malinové tiramisu zdobené sušenými malinami v čokoládě... A musím říct, že tohle je opravdu mňamka



8 komentářů:

  1. Krásně zdokumentovaný sběr:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky samozřejmě, ale navíc chválím činnost samotnou, přesně podle mého gusta!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olčo, díky moc. Sirupu už je plná lednice. Není nad to si něco udělat vlastníma rukama ;-)

      Vymazat
  3. Opět nádherné fotky, už aby si fotila víc :))))))

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, krása, krása! a nakonec Tiramisu, boooože to bych si dala!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuju moooooc... A tiramisu příště na srazík klidně udělám. Tentokrát to nešlo, protože by dva dny nevydrželo. Takže příště ;-)

      Vymazat