Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

čtvrtek 7. února 2013

Já chci jaro

Vím, že jsem ostuda. Nebýt projektu 52 a té jedné fotky každý týden, tak foťák nevytáhnu. Už jsem zase měsíc zavřená doma a dělám ošetřovatelku. Nějakou tou virózou nebo chřipkou si prošli všichni kromě mě... Prostě tradiční zimní nálada. Už se těším na jaro, na sluníčko, na přírodu i na zdravé děti... Na úplně obyčejnou procházku po lese.
Ale aby mi doma nebylo tak smutno, když se zima ještě nějaký ten den nehodlá vzdát vlády, dělají mi společnost první jarní kytičky. Rostou mi na stole přímo před očima. Ještě včera poupě a dneska první kvítek... Tak alespoň rychlý cvak Vám i mně pro radost :-)



Tak ještě dvě focené až druhý den 



2 komentáře: