Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

sobota 21. července 2012

Dlouhý den

Když jsme zběhali Schönbrunn a čtvrť kolem Hundertwasserhausu, vyrazili jsme tramvají zpět do hotelu. Náš cíl byl jasný... Najít nějakou restauraci s rakouskou kuchyní a dát si další vídeňský řízek. Nevěřili byste, jaký to může být úkol v sobotu odpoledne v období prázdnin. Jedna restaurace, druhá, třetí,....desátá,...všechny zavřené. Všude jen cedulka s dovolenou. Skoro se zdá, že nebýt asijských, tureckých a italských restaurací a bister, Vídeň v sobotu umře hlady... Ale nakonec jsme uspěli a jednu tradiční restauraci našli... A ještě s krásným výhledem :-)

A když sedíte opravdu téměř před touhle nádhernou a obrovskou stavbou, i to nejkratší ohnisko Vám vykouzlí takhle úžasně padající stavbu... A to nesrovnáte, ani kdybyste se na hlavu stavěli :-D 






A jedeme se podívat na náš oblíbený Gasometer... Tyhle stavby mě pokaždé dostanou svou krásou... a přitom je to jen obyčejný plynojem.




David... To jsem prostě musela :-)))))))




A aby toho nebylo ještě dost, vyrážíme do Pratru... Většina dětí by už touhle dobou dávno spala... zvlášť po tak náročném dnu... ale ty naše ne. Nechce se jim. A tak dorazíme do hotelu až těsně před jednou hodinou ráno a děti se zachumlají do peřin se šťastným úsměvem na rtech.





  



6 komentářů:

  1. VErco, mas to uzasne.....za me tedy vede ten plynojem, to je nadhera! A taky vecerni park. SUPER!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žanet, děkuju moc. My se na ten plynojem jeli s prckama mrknout už večer, i když jsme věděli, že obchody uvnitř už jsou zavřené. Ale ty stavby jsou tak krásné, že jsme to nemohli ani tentokrát vynechat. Některé z těch 4 budov mají i prosklený strop a celkově mě to naprosto fascinuje :-)

      Vymazat
  2. Ukladam si to do pameti, az se tam zase jednou zajedeme podivat (uz jsme nebyli roky a docela me to laka, jen az Santi povyroste). Jeste jeden dotaz....jak jsi fotila ty nocni fotky? Mela jsi sebou stativ?? Ja vetsinou fotak opru o nejake zabradli, zidku....ale musim rict, ze me cim dal tim vice laka si stativ poridit. A pak si zase uvedomim, ze vetsinou s fotakem litam a nevim, nakolik by moje energicka povaha umela z toho stativu vytezit to prave orechove....ale u nocnich fotek me to vzdycky zlaka znova.....nebo ted u svagrovcu, kdyz jsem se snazila vecer fotit srnky, ktere chodily kolem baraku, tak jsem byla limitovana vyskou zabradli na terase a nebylo to onco.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žanet, stativ mám taky v plánu... i když už hooodně dlouho, protože pokaždé dostane přednost něco jiného :-) Všechno jsem fotila na volno z ruky, jak je mým zvykem. Bez stativu a opírání. Třeba ten klasický kolotoč je na prioritu času na 1/20 vteřiny, ale mám i úplně stejně "ostrý" i na 1/10 vteřiny. Jen už mi přišli moc rozmazaní ti točící se lidé na něm, tak jsem ho nepoužila... Ale určitě ho pořídit chci, i kdyby jen proto, abychom se konečně mohli vyfotit jako rodina společně :-)

      Vymazat
  3. Já se z tebe picnu, Veru... ty jsi prostě čarodějnice a ne že ne :) Jinak fakt to nechápu, jak to můžeš mít takhle ostré s takovejma časama, co píšeš :)) Prostě paráááááda, jako vždycky, smekáááám!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, děkuju moooooooooc. ;-)
      A čarodějnice, no nevím....spíš festovní ženská, s kterou jen tak něco nehne :-D

      Vymazat