Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

čtvrtek 28. června 2012

Pan Bezzubka

Tak a je to tady, máme doma pana Bezzubku. Zoubek už se kýval víc než měsíc a tak i do školky v přírodě jel pan B. s malou krabičkou, kdyby zoubek náhodou vypadl... Doma jsme ho zkoušeli vyndat, kývali s ním a nic...
14 dní nebyl kvůli nemoci ve školce a teď, hned první den, ho ve školce ztratil někde na zahradě rovnou z pusy :-) Jenže co teď? Přeci nemůžeme dopustit, aby Zoubková víla nepřiletěla. 

Všechno zachránil dopis, vložený víle pod polštář. Naštěstí je to rozumná ženská a ví, že to byl krásný bílý zub a dáreček si pan Bezzubka stejně zaslouží... A jakou z něj měl ráno radost!
No a hned jak dorazil zase ze školky, museli jsme rychle vyfotit tu díru v puse, protože nový zoubek, už se dere na svět :-)








"A ještě mě mami vyfoť, jako že mě kouše do toho rozbitého kolene, jo?" 
:-))


5 komentářů:

  1. Jasně! nech si poradit, posledni je nejlepší!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, to jsem zvědavá, jak mi do toho bude kecat za 5 let :-D

      Vymazat
  2. Veru, paráda! Těším se zase na další, mám to jako "večerníček" ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, děkuju moc! Budou prázdniny, tak to bude samý výlet... Takže fotek bude snad dost ;-)

      Vymazat