Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

úterý 13. března 2012

Chumelenice

Hory nás přivítaly přesně tak, jak jsme si to představovali a zasypaly nás přívalem čerstvého sněhu. 
Nasedli jsme na nejbližší lanovku, pak na další a už jsme byli ve výšce téměř tři tisíce metrů a vydali se na naši první jízdu dolů. Byla to vážně makačka. Třicet centimetrů čerstvého sněhu, chumelenice, neznámý terén, kdy vám chybí právě ta znalost  rovnějších pasáží, takže se včas nerozjedete naplno a ještě za sebou do kopce taháte děti,  aby je nožičky nebolely :-))... No a k tomu extrémní nadmořská výška a řídký vzduch. 


  Hned první ranní pohled z hotelového pokoje a je jasné, že nám to úžasně začíná 






Po třech kilometrech jízdy hlubokým sněhem, je čas na pauzu












Tak, šup na lyže a jedeme dál
.....

5 komentářů:

  1. Bože na ty tvoje fotky se táááák krásně kouká, další další další další už dej další

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo, jsi zlato. Děkuju moc.....a jsem zvědavá, jestli tohle budeš říkat i na konci týdne. Mám těch fotek nějak moc :-))

      Vymazat
  2. Ty jo, krááása!!!!! Nejradsi bych hned vyrazila taky!! Fotky jsou fakt úžasný! Miluju hory a zimni radovanky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, díky moc. Původně jsem se trochu bála, jak to s prckama zvládneme, ale nakonec se mi domů fááákt nechtělo :-)

      Vymazat
  3. super, nádherné a už se těším na další várku !!!

    OdpovědětVymazat