Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

úterý 21. února 2012

Kočička

Dopadlo to přesně jak jsem čekala. Králíček byl hotov a už tu stála ta naše treperenda a povídá "Mami, uděláš teď pro mě kočičku?"....
Ještě ji vcelku neviděla, ale už si s ní několikrát hrála a bylo jí fuk, že je to mrzáček bez ručiček a nožiček...Ale dneska už je kočka komplet, tak jsem zvědavá, jak se bude líbit a hlavně....jakou zase vyfasuji další zakázku :-))








A taky musí mít samozřejmě pupík :-)


A už jsou kámoši





10 komentářů:

  1. Kdy to stihas??Ale opravdu se ti povedli!!!Asi kouknu,jak se dela ten zajicek. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, děkuji...No šmodrchám to tady večer u televize, když můj drahý usne :-D

      Vymazat
  2. Veru já mám bradu na stole ... jsou nádherní oba dva !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, děkuji. Seber bradu a udělej si vlastní. Ty to dáš levou zadní ;-)

      Vymazat
  3. to je neskutečný Veru, závidím ti ten um !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, děkuju....Ty mně um, já tobě včera večer tu krkovičku :-)))

      Vymazat
  4. zastav to už jóóóó.... si připadam pak jako břídil, že jsem se k tomu ještě neodhodlala :) :) Jsou oba nádherníííííí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, díky...Jakýpak břídil? Víš, jak dlouho jsem ukecávala já sebe, než jsem si objednala tu přízi a háček? ;-)

      Vymazat