Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

úterý 31. května 2016

Fotokniha Saal Digital

Fotoknihy mám moc ráda. Baví mě listovat fotografiemi, které v knize vypadají tak nějak "lepší"... Líbí se mi, že  máte možnost se rozhodnout, jak velkou fotografii chcete mít a nejste omezeni tak jako s klasickým fotoalbem... Líbí se mi, že i méně zruční lidé, si mohou stránky ozdobit, doplnit textem,...
Líbí se mi to... za předpokladu, že si dobře vyberete, kdo Vám právě tu vaši knihu vyrobí. 
Měla jsem v ruce fotoknihy krásné, ucházející i vyloženě hnusné. Ano, velký podíl na výsledku má samozřejmě i vkus tvůrce a kvalita použitých fotografií... Ale vycházejme z předpokladu, že máte krásné fotky, víte jak na to a víte, co chcete... Pak vám s naprosto klidným svědomím mohu doporučit fotoknihu od společnosti Saal Digital
V rámci jejich reklamní akce, jsem měla možnost otestovat fotoknihu dle svého výběru. Práce s programem a šablonami byla vcelku intuitivní a příště již vše bude otázkou chvilky. Menší problémy jsem měla s nahrávání fotografií k výrobci. Systém mi dokola opakoval stejné chybové hlášení. Ať už byla chyba kdekoliv, zástupce společnosti Saal Digital mi po celou dobu byl k dispozici a problém jsme vyřešili. Dodání knihy bylo bleskové. 
Kvalita knihy jako takové mě ale skutečně nadchla. Fotografie jsou tištěné na kvalitní fotopapír, stránky jsou krásně pevné, vazba s vatováním je opravdu luxusní,... A hlavně... Barvy a fotografie jsou přesně takové, jako je vidím u sebe na monitoru. Což je pro mě, po několika zklamáních tisku jinde, skutečná výhra.
Vím, že u nákupu fotoknihy často rozhoduje i cena... a firma Saal Digital nepatří k těm nejlevnějším... ale pokud máte fotografie, na kterých Vám opravdu záleží, tahle investice se Vám vyplatí. 







  







Žádné komentáře:

Okomentovat