Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

sobota 1. června 2013

Canon ZOOM Praha 2013

Ve středu proběhl devátý ročník Canon ZOOMu v Praze a i když tenhle týden není zrovna pro naši rodinu veselý, tuhle akci jsme nemohli vynechat. Přeci jen jsem měla domluvený babinec už hodně dlouho dopředu a nějaké to odreagování jsem potřebovala jako sůl... a zbytek rodiny také. 
I přes své původní zaječí úmysly, že nechám svůj Canon 600D doma, jsem na něj nasadila pevnou stovku a čapla ho do ruky. Holky by mi to neodpustily :-)
Počasí vypadalo dopoledne idylicky a my se vydali lanovkou nahoru a dál ke slonům a hrochům... A pak "bum" a začala příšerná průtrž mračen, která nás minimálně na hodinu uvěznila pod střechou restaurace. Zatímco holky fotily alespoň kapky, přemýšleli jsme, jestli tohle dneska vůbec skončí a my se pohneme dál. Zvířata nahoře jsou pro nás a naši fotovýbavu přeci jen dost daleko a potřebovaly jsme ulovit nějakou tu soutěžní fotku víc z blízka... A i když nás déšť ještě odpoledne několikrát proškolil, už nepršelo tolik a my se mohli vydat dál dolů k lemurům, gorilám a kočkovitým šelmám.

Protože Canon ZOOM je i soutěž, kde se soutěží jen s fotografiemi vyfocenými ten den, do jpg, bez jakékoliv úpravy, vložím sem několik fotografií přesně tak, jak mi vylezly z foťáku. Je jich jen pár, protože já jich doslova pár vyfotila.
Vím, že hrají všemi barvami. Bílá by potřebovala vyvážit. Chybí kontrast, černá není někdy černá a kompozice někdy taky úplně nevychází... Ale myslím si, že to třeba některé z vás bude zajímat...











Tak ISO 6400 už je docela znát :-) ... samozřejmě bez odšumění




No a jsme zase u toho... Tohle nemám ráda, neumím to... Opět jsme nechtěla do soutěže žádnou fotku dát, že to přeci nemá cenu... A opět mě Baruška a holky ukecaly...
A ač se to ještě za celých 9 let soutěže nestalo... a pro mě to také zní jako ta nejnepravděpodobnější věc na světě... vyhrála jsem po roce opět první místo. 
Jestli konečně dostanu odvahu alespoň na to, abych nafotila kamarádce holčičky, to netuším... ale u srdce to hřeje hrozně moc. Děkuji!

Všechny soutěžní fotografie.... CANON ZOOM 2013


7 komentářů:

  1. tady za ty pacičky??:) gratulace veliká Verčo, tvůj canon a ty jste moc šikovní!

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Veroniko, není divu, že jste vyhrála. Moc Vám to přeju a gratuluju!
    Jaromír

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaromíre, moc Vám děkuji! Vážím si toho, že mi fandíte ;-)

      Vymazat
  3. Veroniko, no paráádička, vy (ty) totiž umíš (pardon za tykání), já už tě beru do rodiny :)) Fotečka originální, nápaditá, tipuju lemura. A holčičky bych si klidně taky nechala vyfotit i když mám jen jednu:) Monika B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem si prohlédla ty ostatní fotky konkurenční a ještě víc klobouk dolů, to musí být radost vyhrát mezi tolika povedenýma fotkama! Přeju a gratuluju, někomu je to prostě dáno shůry, to se v žádném kurzu nedá naučit.
      P.S. díky tobě jsem objevila Marynu, áááá další závislost!

      Vymazat
    2. Mončo, tak na tykání ;-) Mooooooc děkuju za gratulaci. Vítězství bylo opravdu absolutně nečekané a velmi si ho vážím. Snad mě to konečně nakopne k nějakým výkonům. Moc jsem toho za poslední měsíce nenafotila :-)

      Vymazat