Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

čtvrtek 1. listopadu 2012

Pavouček

Tak tentokrát ať raději nekouká nikdo, komu vadí pavouci...

Já jsem Vás varovala :-D

Před 14 dny jsem zahlédla na zahradě tohohle pavouka, jak si souká síť... a nedalo mi to a musela jsem si ho vyfotit, i když pěkně foukalo a chvílemi to byl spíš adrenalinový zážitek než focení... Počkat, až se vítr na chvíli alespoň zmírní, zadržet dech a rychle fotit, protože pavouk si svou síť soukal překvapivou rychlostí... Ale povedlo se :-)







5 komentářů:

  1. Brrrr... ten je... ale je hezčí než ty co nám lezou do bytu:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Však nám taky leze dovnitř ledacos. Jen je nějak nedokážu zabít, tak je poctivě vynášíme ven.

      Vymazat
  2. téda Verčo opět úžasné, taky jsem se pokoušela fotit jakýhosi pavoučka, ale tohle je jiný level, nechcete dávat pod fotky nastavení foťáku? aspoň k těm nejlepším??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olčo, děkuji moc! Nastavení klidně napíšu. Fotím hlavně na prioritu clony a nestydím se za to...takže u fotek nechávám schválně i exify a nemažu je jako spousta lidí kolem. Na plný automat jsem nikdy nefotila, už kvůli ostřícím bodům, ale myslím, že když se člověku na ten automat povede dobrá fotka, tak je to pořád lepší než mizerná fotka na plný manuál... A těch, co se jim nějaká super fotka povede, se na to nikdo nikdy ani neptá...Prostě ať s každý fotí, jak chce. Důležitý je výsledek. :-)
      Takže si fotku klidně stáhněte k sobě do počítače a v programu, kde upravujete fotky v informacích uvidíte moje konkrétní nastavení. Je tam vše ISO, čas, clona... i jestli bylo foceno na prioritu clony nebo času. Když mi jde o čas, klidně zvolím i automatické ISO. Mám štěstí, že udržím i delší časy, takže mi to nevadí.
      Na toho pavoučka byla clona 5,6-7,1, ISO 800 a víc a čas 1/125-1/160 ;-)

      Vymazat
  3. Krásné jako vždy...Terka

    OdpovědětVymazat