Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

sobota 18. srpna 2012

První narozeniny

Je to rok a pár dní, co se mi změnil svět. 
Dlouho mi stačilo lovit střípky všedních dní kompaktem a nad něčím jiným, lepším, jsem ani neuvažovala... a pak téměř ze dne na den tahle myšlenka začala v mé hlavě rejdit a nedala mi pokoj.
Našla jsem si spoustu článků na internetu, srovnávací testy, diskusi o focení a  studovala a studovala, abych byla připravená na to, co mě se zrcadlovkou bude asi čekat... a pak šup a během pár dní byla doma. Teď po té dlouhé době musím říct, že připravená jsem stejně nebyla... Těch chyb, co jsem na fotkách během roku nasekala... těch bylo. A těch chyb, co mě ještě čeká, taky bude moc. 


Jsou tisíce věcí, které bych chtěla ještě vyzkoušet, vyfotit, upravit, doladit, zlepšit, naučit se... Jestli mi dřív přišlo, že den má málo hodin, nyní mi připadá, že jich má ještě méně. Na druhou stranu vidím svět úplně jinak než před rokem. Je barevnější, zajímavější, intenzivnější,... i světlo vnímám úplně jinak než dřív... 


Věřím, že ti, kvůli kterým tenhle blog dělám.. naše děti... to taky jednou ocení. Moje stránky, to jsou jejich příběhy... a za pár let snad i jejich zpáteční jízdenka do dětství... 

Ale to je ještě za dlouho. Dnes je dnes... a právě dnes slaví můj blog první narozeniny. Není to nic, kvůli čemu by člověk pekl dort nebo otvíral šampaňské, ale za zmínku to určitě stojí... Takže "na zdraví" a velké díky všem, které to ještě baví sem koukat :-) ... bandě skvělých férových ženských s foťákem na krku .... a hlavně mé úžasné rodině.








17 komentářů:

  1. Verunko, krásné vyznání !!!! přeji dobré světlo

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, nádherné, tvůj blog je pro mě velkou inspirací a já ti přeji dobré světlo i do dalších let. Bára

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, tak přeji všechno nejlepší, blogu a hlavně Tobě. Máš úžasný talent zachytit okamžik v tom pravém světle. Chodím Ti sem načuhovat často a vždycky mě Tvůj příspěvek zaujme:).
    M.

    OdpovědětVymazat
  4. všechno nejlepší k prvnímu roku!:)) Verčo ani nevíte, jak jsem ráda, že jsem na Váš blog narazila a děkuju za Vaše rady po mailu, jste velice sympatická blogerka a to nemluvím o Vašem talentu na focení!! ať se Vám daří! Olča

    OdpovědětVymazat
  5. Já myslím, že důvod k oslavě je velký! Ostatně jako vždy, když dáš nějaký příspěvek, protože nejen Tvé děti rádi čtou a prohlížejí Tvoji úžasnou tvorbu! Tak na dobré světlo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc moc děkuju. Vážím si toho, že jsi napsala ;-)

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Veru...to je tak krasne!!!!! Takze na zdravi a at te to bavi prinejmensim stejne jako doposud:) Rekla bych ale, ze tohle je laska na cely zivot:) Budu se tesit na pokracovani:)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žanet, děkujuuuuuu. Taky myslím, že to je láska na celý život...ale to asi cítíš stejně ;-)

      Vymazat
  8. Veru, taky Ti přeji do dalších let jen dobré světlo a spoustu dalších krásných fotek a příspěvků. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Verčo, tohle je tak krásné. Po přečtení mám úplně husí kůži. Krása. Baví mě se nejen na tvoje fotky dívat, ale i číst, co k nim napíšeš. Jen tak dál, holka, děláš to fakt dobře. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, taky tobě moc moc děkuju! Vážím si tvé přízně ;-)

      Vymazat