Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

neděle 29. července 2012

Orlík

Včera bylo už ráno jasné, že bude velké horko. A protože jsme se ještě letos na Orlík ani jednou nedostali, byla třeba toho pěkného počasí využít... Sbalili jsme plavky, deku, plnou ledničku jídla a pití a vyrazili na cestu.
Byl to krásný dlouhý den. Chvíli svítilo sluníčko, chvíli ho zakrývaly mraky, ale když začaly padat na hladinu první kapky deště, už jsme byli na cestě do kempu, kde jsme parkovali auto. Té velké bouřce, co se za námi hnala, jsme ujeli jen tak tak :-)













Jestli naše děti něco milují, tak je to salát caprese se spoustou olivového oleje, balzamikovým octem, rukolou místo bazalky a hromadou černých oliv... Rukolu neměli a olivy jsme zapomněli doma, ale i tak nezůstal ani kousíček :-))  









  




9 komentářů:

  1. zdravím Verčo, ani nevím jak jsem se proklikala na Váš blog a koukám na ty krásné fotky! ještě jsem to tu pořádně neprojela, tak mi promiňte asi donekonečna položenou otázku - na co přesně fotíte? mám doma týden zrcadlovku, zatím fotím jen na auto:) a těším se, že budu mít za rok na fotkách taky takový živý kukadla:)), ještě jsem viděla tu Vaši výherní fotku s pavím pozadím, no to je vážně nádhera a hlavně ten Váš cit pro okamžik, místo a tak.., Olča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olčo, moc děkuji za komentář. Opravdu potěšil :-)
      Fotím většinu fotek na prioritu clony. Když je třeba volím prioritu času, případně plný manuál, ale ten spíš na taková ta plánovaná focení detailů. Vzhledem k tomu, že většina mých fotek jsou v podstatě reportáže z celých dní, kdy se mění počasí, světlo, místa... a děti pobíhají někde kolem mě, je právě priorita clony naprosto ideální. Je otázkou okamžiku, si pootočit kolečkem clony a vyřešit tak jak množství světla (když je ho třeba moc), čas, který se mi zdá moc dlouhý, tak i clonu, která dává fotce to, co od ní chci. Prostě mi dává naprostou volnost a taky rychlost, kde bych štelováním manuálu snadno přišla o ty nejlepší okamžiky ;-)
      A Vy se nebojte z toho automatu přepnout, uvidíte, že Vaše fotky budou najednou mnohem lepší z jednoho jediného důvodu...Budete si moci sama volit ostřící body. Zatím to za Vás vyhodnocuje foťák a ne vždy je vybere tak, jak byste si přála.
      Přeji dobré světlo a pevnou ruku. Veronika

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Veru raději poprosím o mailovku, hledala jsem ji tady a nenašla, ráda bych Vám ještě něco napsala:)), díky předem

      Vymazat
    4. Jasně, to není problém. Veronika.Why.Not@email.cz ;-)

      Vymazat
  2. MOC HEZKÝ,POKAŽDÝ SE TĚŠÍM AŽ PŘIDÁŠ NOVÝ FOTKY :-)TERKA

    OdpovědětVymazat