Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

sobota 24. března 2012

Červený akcent

Další téma soutěže - Červený akcent...Přesně jsem věděla, pro jaký snímek si do lesa půjdu. Nakoupila jsem ta nejkrásnější červená jablka, co měli, naleštila jsem je a vyštrachala doma košík a svůj starý svetr....
Neděli jsem trávila stříháním uschlých travin a zmrzlých výhonů bambusu na zahradě. Ruce poškrábané do krve, ale makala jsem, jen se za mnou prášilo, abychom už mohli vyrazit do lesa....A sluníčko svítilo a hřálo...
Našli jsme to správné místo, ten správný pařez, naaranžovala jsem na zem jablka a "prásk"...začalo lít jako z konve...Napravo jasno, nalevo jasno, jen nad námi mračoun a lije a lije...a my tam stojíme pod holými větvemi opadaných stromů...
...A až přestane pršet, tak se já budu muset válet na zemi na mokré dece a lovit snímky :-D














A tohle je ona....moje nádherná rozesmátá holčička...nejkrásnější na celém světě.....Alespoň pro mě.



Ještě ty dvě soutěžní :-)
"Vlku, kde jsi?"



"Red Apple"




2 komentáře:

  1. Veroniko, ta druhá, ta je skvělá, tu jsi měla dát do soutěže :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, děkuju....Znáš to. Tak dlouho se člověk rozhoduje, až to potentuje :-) Ona v tom soutěžním pidiformátu trochu zanikala. S tím malým rozměrem se pořád ještě peru ;-)

      Vymazat