Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

čtvrtek 16. února 2012

Králík

Jak mě děti viděly s háčkem v ruce, hned si začaly vymýšlet, co by chtěly udělat...No hlavně čepice, šály, rukavice, oblečky pro naši čivavu,... No prostě spoustu věcí, které by se stejně pak válely někde ve skříni, protože jakmile poleví mráz, čepici na ně nedostanu ani náhodou a šálu letos za celou zimu nevytáhly :-))
Takže slečně M. vyrábím ozdůbky na čelenky a pan B. si vymyslel další hračku. Tou první byla chrastící příšerka a leží teď v jeho plechové krabici, kde má své největší poklady...Takže vlastně úspěch :-))...
No a dneska jsem konečně dodělala králíčka, který tu chudák ležel 10 dní bez nožiček a já čekala a čekala na balíček s druhým klubkem šedé příze. 








4 komentáře:

  1. Ten je nádherný !!!! jseš opravdu šikovná :))

    OdpovědětVymazat
  2. to snad není možný..nedávno si ho držela poprvé v ruce (háček) a po chvíli už takhle válíš..... je super!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, díky moc. ;-) Už tvořím pro změnu kočičku pro tu naši potvůrku, ale zase mám jen jedno klubko, takže budu opět čekat na přízi :-)))

      Vymazat