Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

pondělí 13. února 2012

BARVA: BÍLÁ

Tak tentokrát jsem si soutěžní téma spískala já, protože jsem ho vymýšlela...Měla jsem v hlavě krásně zasněženou krajinu, rampouchy, sněhuláky, omrzlé stromy a keře, sněhové vločky,...Takže kdy jindy dát téma BARVA: BÍLÁ, když ne teď?
Ovšem víc jsem se splést nemohla. Zatímco každým rokem alespoň trocha toho sněhu touhle dobou je, letos skoro nic. Alespoň tady u nás a na další spoustě míst...A sněhuláka si letos můžeme leda nakreslit křídou na zeď...
I když na druhou stranu, alespoň jsou možná ty soutěžní fotky rozmanitější, protože všichni žhavili mozkové závity a vymýšleli tu bílou po svém...


A tady je naše hra s kusem černé látky a tekutým pudrem naředěným vodou...Ano, opravdu jsem na něj nenaplácala obyčejnou barvu. Jsem přeci jeho maminka  :-))






A moje soutěžní fotka




Žádné komentáře:

Okomentovat