Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

pondělí 30. ledna 2012

Čtyři lyžaři

Poloprázdná sjezdovka, nádherné počasí a my čtyři na lyžích... Něco tak úžasného, že mě to vlastně ani nikdy nenapadlo.
Bála jsem se toho, jak to s dětmi na sjezdovce zvládneme... Jestli je uhlídáme, jestli nebudou zlobit a ujíždět nám, jestli je to bude bavit,... Ale stačil jeden jediný prodloužený víkend... s dvěma sluníčky s pusou od ucha k uchu... a víme, že brzy vyrážíme znovu.





Když musíš, tak musíš....klidně uprostřed sjezdovky :-)))




Milka Funpark...Každý rok se pravidelně trefíme do místa a termínu, kde právě jsou :-))








Čokoládka do ruky, lehátko a absolutní veget :-)





4 komentáře:

  1. Veru, to je prostě krása. Máš tak neuvěřitelný talent udělat všední věci nevšedními - už jsem ti to jednou psala. Ostré, nápadité... nádhera!!! Petra (jo a ta s tou čokoládou nemá chybu :-DDD )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, moooooc děkuji. To je tak krásný komentář....Opravdu mi udělal radost!

      Vymazat