Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

úterý 15. listopadu 2011

Kontrasty

A je tu další kolo soutěže. Tentokrát na téma "KONTRASTY". 
Téma jsem vymýšlela já a nakonec jsem jako ostuda cvakala fotku na poslední chvíli, než úplně zapadne sluníčko, den před uzávěrkou. Slibuji, že příští kolo se polepším :-)))

Tak tohle jsou ruce naší slečny a mojí babičky....5 a 82 let...Těch 77 let vytvořilo z kůže a svalů a šlach něco, na co krajina potřebovala celá staletí...A i když nad tím kolikrát ohrnujeme nos a odvracíme oči, tohle je život. 
Nevím jak vy, ale já v těch křivých prstech a zvrásněné kůži vidím neskutečný kus krásy.




JEDOVATÁ KRÁSA
Je krásná, barevná...ale duši má černou a temnou...a v srdci jed


2 komentáře: