Stránky PROJECT 52 ... ROK 2015

Why Not? p.h.o.t.o.

Moje fotka
"What uses having a great depth of field, if there is not an adequate depth of feeling?" W. Eugene Smith

úterý 8. listopadu 2011

Abstrakce

Takže odtajnění postupu "výroby" fotek do posledního kola soutěže na téma "Abstrakce".....Myslím, že u mě to není až takové překvapení, protože jsem je moc neupravovala :-)


....Takže...
Hrubá mouka...pár čar vidličkou a posun barev jen v těch pár rýhách...
Jinak nic :-)


Balík brček svázaných gumičkou a položených na okno směrem do zahrady...
Jinak nic :-)


Zase brčka proti oknu...
tentokrát ořez a posun barev




Brčka focená shora ze štaflí a delší čas
..a ořez


Tady je zachycená výroba poslední fotky...
Já opět na štaflích...Na lampičce s květinami položený starý cedník a v něm stojí svazek brček.
Ostré protisvětlo úplně sežralo všechny barvy, ale v levém rohu vidíte kus mojí zelené pantofle :-)


Postup už jsem vykecala...takže tady jen záběr z jiného úhlu a ořez...
Jinak vůbec nic :-)



2 komentáře: